flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок розгляду звернень громадян

Відповідно до ст.3 Закону України «Про звернення громадян» зверненнями громадян є викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі у керівництва суду та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до суду, особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до чинного законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Звернення (пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги), можуть бути:

- подані особисто безпосередньо у приміщенні суду за адресою: м. Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні 30, в канцелярію суду, 1-й поверх, 13 кабінет (понеділок-четвер - з 8.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00, обідня перерва – з 12.00 до 13.00);

- надіслані поштою на адресу суду: 30405, м. Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 30;

- надіслані на електронну адресу суду: inbox@sh.km.court.gov.ua;

- подані шляхом заповнення електронної форми звернення громадян на сайті суду у розділі "Громадянам" ;

При поданні звернення відповідно до ст.5 Закону “Про звернення громадян” мають бути дотримані такі вимоги:

а) вимоги до адресата: звернення адресуються суду, до повноважень якого належить вирішення порушених у зверненнях питань;

б) вимоги до форми: у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження;

3) вимоги до мови звернення: громадяни мають право звертатися до суду державною мовою чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Звернення вважаються опрацьованими, якщо порушені в них питання розглянуті по суті, вжито необхідних заходів, надано відповідь заявнику в письмовій (електронній) формі, а також якщо порушені питання зняті з розгляду заявником, про що є його письмове (електронне) повідомлення.